top of page

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Nie ma jeszcze tagów.

black back bones

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających. Pszyszedł wreszcie czas by zrealizować postanowienia noworoczne, z których jednym z nich jest otwarcie działalności blogowej, a konkretnie założenie nowego bloga modowego, na którym będę zamieszczał wybrane przeze mnie propozycje setów.

Ostatnie kilka miesięcy było dla mnie ogromnym przełomem, zmiana klubu sportowego, początek nowej pracy oraz poznanie nowych, fantastycznych ludzi. Aktualnie mieszkam w Słupsku. Moim ulubionym miejscem w tym mieście jest ''Park Kulturowy Klasztorne Stawy'', który jest wspaniałym miejscem tego miasta. Mam kilka wspomnień, związanych właśnie z tym parkem, tych negatywnych jak i pozytywnych. Jak dla mnie jest to najładniejszy park w tym mieście.

Nie dodawałem nic ze względu na ogrom pracy, treningi, codzienne chodzenie do pracy, wczesne wstawanie, zmęczenie i przygotowywanie moich urodzin, które mam 29 Stycznia. Lubię gdy coś się dzieje to jest to co kocham.

Niedługo nowy mięsiąc i w dodatku poniedziałek, co jeszcze bardziej motywuje mnie do nowych postanowień, w których między innymi są:

1. 100% frekfencja na treningach, mam już ułożony plan, będę robił sobie zdjęcia co jakiś czas i zdam Wam relację jak było, co robię oraz co jadłem, także #fingerscrossed HaHa :)

2. regularnie dodawać posty, bo ostatnio działo się naprawdę bardzo dużo, a z regularnym dodawaniem postów mam ostatnio kłopot :(, ale to się zmieni.

3. Snapchat! , ou yeah! Relacje z mojego nudnego życia zobaczycie na snapchacie, zdjęcia, filmiki, te śmieszne i te mniej to tylko część z postanowień, bo resztę zachowam dla siebie, ale też zaowocują na blogu.

Jeśli Chcecie, możecie zostawić swoją opinię w postaci komentarza, a w razie pytań można wysyłać maila na adres podany w zakładce Contact. Zapraszam także na mojego Instagram’a oraz inne portale, w których się udzielam. (Linki są zamieszczone w zdjęciach w zakładkach).


bottom of page