top of page

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Nie ma jeszcze tagów.

Załóz bloga i mysl pozytywnie.

Hejka kochani, już dzisiaj kolejny post!

Przed założeniem bloga długo myślałem dlaczego coraz więcej ludzi zakłada blogi osobiste.

Teraz już wiem, a Wy? Przygotowałem dla Was post, w którym napiszę Wam pozytywne strony prowadzenia bloga.

Zapraszam do czytania :)

Pozytywnymi stronami prowadzenia bloga jest to, że dzięki blogowaniu można poznać nowych ciekawych ludzi, i zawarcia nowych przyjaźni. Dzięki temu możemy otworzyć się na innych ludzi, oderwać się od szarej rzeczywistości, codziennych obowiązków, pracy, szkoły czy nudy. W ten sposób jesteśmy pewniejsi siebie, (wyrażam swoją opinię). Nie przejmujemy się krytyką innych (przynajmniej ja). Oczywiście nie wszyscy, bo wiele osób nie przyjmują do wiadomości gdy ktoś doda negatywny komentarz do ich posta. Jednak większość blogerów przyjmuje zdanie drugiego człowieka, nawet jak jest inne od własnego.

Wracając do nudy. Blog jest pewnym sposobem na nudę.

Szukam różnych ciekawych inspiracji, w zdjęciach, ludziach. Zwracam uwagę na detale i na to co się dzieje koło mnie. Część osób siedzą na laptopie, robią sobie beznadziejne tzw. 'selfie' i publikują je na facebook'u, oczekując na komentarz, czytają głupie posty i ogląda żałosne filmiki.., albo wypisują anonimowe głupoty na Ask'u. Natomiast my posiadacze blogów nie marnujemy ani chwili i w tym czasie możemy napisać post :) Mamy sposób, na wypełnienie wolnego czasu. Po przez prowadzenie bloga uczymy się. Zwracamy uwagę na ortografię i na to by się nie powtarzać w postach. Stajemy się systematyczni. Staram się regularnie dodawać posty. Co za tym idzie, nauczyłem się zaplanować swój cały tydzień.

Nowa pasja/hobby

Są osoby które nigdy nie prowadziły bloga mówią, że blog to nie jest nic z tych rzeczy. Twierdzą, że to bardziej pokazywanie jakie się ma ciuchy w swojej szafie. Powiem Wam, że to może się podobać. Gdyby jedna z takich osób która tak uważa, zaczęła prowadzić bloga, na pewno by zmieniła swoje zdanie. (nawet życie)

Jeśli chcesz się dowiedzieć co mnie skłoniło do prowadzenia bloga, zajrzyj pod zdjęcia.

Czytając miłe komentarze, (których jest jeszcze nie wiele) poprawiacie humor. Wywołujecie uśmiech na twarzy. :)

Dlaczego założyłem bloga? Zastanawiałem się dlaczego coraz więcej ludzi zakłada blogi osobiste. Do założenia bloga przekonała mnie pewna znajoma która mieszka w innym mieście.

Natomiast od jakiegoś czasu dobra znajoma Natalia W. po obejrzeniu moich kilku zdjęć stwierdziła, że jestem cytuję ''laleczką'' - powiedziała, że to komplement. hahaha z czego się cały czas śmieje jak mi to mówi.


bottom of page